بازی...

بازی قشنگی بود اما ما قشنگ بازی نکردیم قبول کن که هر دو باختیم! من که خودم را به تـــو فروختم.. و تو که مرا به هیـــچ!!



نظرات شما عزیزان:

آرتا
ساعت21:24---15 دی 1392


ramin
ساعت20:31---15 دی 1392
پر من باز ولي رفته زيادم پرواز


من که پرواز ندانم چه کنم با پر باز


مطالب وبت قشنگن داداش قالبش که واسه من درست نشد


موفق باشي داداش گلم

پاسخ:قربونت داش رامین.عزیزی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:,

|
 

نویسندگان

Reybin

 

لینک دوستان

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



Up Page

.