▅▆▇█▓▒░ṜĒ乃Ī₦.ĊṜ7░▒▓█▇▆▅

 



نظرات شما عزیزان:

نفس خانووووم.
ساعت1:30---22 شهريور 1395
رفتی و مردم شهر گفتند:
"زمان" دوایِ هر دردی‌ست...
لاف می زدند! "خاطراتت"
خلافِ عقربه ها می چرخد...!.
عید یعید قربان مبارک.


نفس خانووووم.
ساعت1:28---22 شهريور 1395
ﺑﻪ ﺳــَــــــــﻼﻣَﺘـــــﯽ ﻫَﺮ ﮐﯽ ﺍِﻣﺸــــــــﺐ ﺗﻨﻬﺎﺳــــــــﺖ ... ﻣﯿﺘﻮﻧِﺴــــــﺘﻪ ﻣﺜﻞ ﻃﺮﻓﺶ ﺍﻣﺸــــــﺐ ﻭ ﺑﺎ ﺧــــــﯿﻠﯿﻬﺎ ﺑﺎﺷـــــﻪ ...
ﺍَﻣـــﺎ ﻗﯿﻤَـــﺖ ﻭ ﺷﺨــــﺼﯿﺖ ﻭ ﺷُﻌــــــﻮﺭﺵ ﺑﺎﻻﺗــَــــﺮ ﺍﺯ ﺍﯾــــﻦ ﺑﻮﺩ ﮐـــِـﻪ ﺑﺎ ﻫَﺮﮐﺴــــــــﯽ ﺑﺎﺷــــﻪ ...
سلامتى غرورم که نزاشته با هر کسى بپرم ...حالا هرکسی هر عقیده ایداره دم لطفش گرم...هه!


نفس 19.خانوووووم.
ساعت10:50---2 فروردين 1395
ضمن تشکر از وبلاگ زیباتون و مطالب جدیدی که نذاشتین شاید بعدها بزارین... من میخواستم از همینجا عید رو به بهترینای مجازیم♥"هانی عزیزم-ربین خان و حسین خان"♥ عید نوروز و سال جدید رو تبریک بگم امید وارم سالتون پر از خیر وبرکت وشادی عشق باشه برادتون بهترین ها رو آرزو میکنم و هیچ وقت فراموشتون نمیکنم و نفس تا اخرین نفسش بیادتونه.. امیدوارم بیاین وپیاممو بخونید...همیشه خوب بودید امیدوارم همیشه خوب بمونید.دلتنگتونمممممممم وحششششتناک....سالتووووون خدایی مهربونا.

2فروردین 1395...نفس خانوم.


باد پاییزی
ساعت22:01---26 اسفند 1394
سلام اقا ربین خوبین؟؟نمیدونم منو یادتون هست یانه. همینطوری داشتم وبلاگ نگاه میکردم یهو یاد شما افتادم .خواستم یه حال و احوالی ازتون بپرسم و چهار شنبه سوری رو بهتون تبریک بگم و همچنین عید رو پیشاپیش شاد باش بگم.انشالله سال خوبی رو اغاز کنین و تو این سال ارزوهای قشنگتون با خواست خدا یکی بشه.مثل همیشه بهترین هارو از ته دل براتون ارزو دارم.شاد و سلامت یاشیسیز . بای
پاسخ:سلام لیدا خانوم ممنوووووووون..عید شما هم مبارک بااااااااشه ..ممنون خوشحال شدم ! موفق باشی..بهترینارو برات ارزو دارم ..خدانگهدار


نفس 19.خانوووووم.
ساعت2:12---20 اسفند 1394
نه خدانکنه...

ما بختیاریااااا اصن همچین ادمایی هستیم؟؟؟.

تو پاقدمت خوبه میخوام تو بری بلکه راه باز شه بشی راه بازکن...خخ
خخ... خدانکنه فاجعه رخ بده اونم واس شما دادا...وبلاگت حیف میشه اصن.خخخخ


نفس 19.خانوووووم.
ساعت2:06---20 اسفند 1394
ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺩﻝ ﺑــﮑـَـﻨَﻢ . . .
ﻧﻤﯽ ﮔﻮﯾﻢ ﻧﺸـــــﺪ؛ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎ ﺷـــــــــــﺪ !
ﻓﻘﻂ ...
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫــــــــﺎ . . .
ﺑﺪﻭﻥِ ﺩﻝ ﭘﺮﺳﻪ ﻣـﯽ ﺯَﻧﺪ ﺑَـــــــــﺪَﻧﻢ . . !.


نفس 19.خانوووووم.
ساعت2:01---20 اسفند 1394
چشووووووت بی بلا برادر پلاس...

مطالبت عاشقانه خوشگل و احساسی باشن لطفا...

بعدم من حاج خانوم نشدم هنوز فعلا میخوام برم کربلا...
ولی تعدادیا رو مبخوام بفرستم عربستان شمارم حتما میفرستم تا ببینم من حاج خانوم پلایم یا شما حاج اقا پلاس...خخخخ...
درضمن مطالبتونم زود زود بزارین ...نزارین خودم میزارم.خخخخ
پاسخ:چرا منو بفرستی؟؟؟ اها میخای ی فاجعه ی دیگ بشه و بمیرم اره؟؟؟؟ اینم دوست ما خخخ دوس داره حلوامونو بخوره


نفس 19.خانوووووم.
ساعت1:49---20 اسفند 1394
سلام علیکووووووم...
آقا برادر من این چ وضعشه؟
من هی سر میزنم شما مطلب جدید نمیزاری!
به فکر باش لطفا مطالب خوشگل بزار دیه ...
حیف وبلاگ به این خوسگلی نیس مطلباش کمن؟؟؟


حیف که ورودیت خوشگله وگرنه یکم دیه غر میزدم ...خخخخخ


پاسخ:حاج خانوم پلاس خخخخ چشووم مطالب جدید هم میزاریم مارم دعا کن تو نمازتون خخخخ


melika
ساعت18:43---8 اسفند 1394
موندنی راهشو پیدامیکنه
رفتنی ،بهانشوووووو ...
هه


نفس 19.خانوووووم.
ساعت1:07---5 اسفند 1394
سلاممممممم.
ازینکه دوباره بالاخره به سختی با گوشی موفق شدم بیام وبلاگت خیلی خوشحالم.
ورودی وبلاگت خیلی خووووووشگله...ایشالله دفعه بعد میام مطالب جدید ومث همیشه زیباتونو میبینم.
خوشبخترین باشین.


NAFAS KHANOM1
ساعت1:04---5 اسفند 1394
سلاممممم...
به سختی وارد شدم با گوشی سخته.ولی وبلاگ زیبات ارزششو داشت.
خنگول مغز فندقیم نیستممممممممم....بهترینارو برات آرزو میکنم دادا.
ایشالله بازسرمیزنم مطالب جدید ومث همیشه زیباتو میبینم... نفس19.خانوووووووم.
پاسخ:مرسیی نفسی خانومممم..خنگول خخخخخخ


gelare
ساعت11:58---16 دی 1394
♥سلام داداشی..وبلاگت عالییییییییییییه♥
پاسخ:مرسی اجی گلاره ♥


badevazan
ساعت2:08---15 دی 1394
سلام آقا ربین همه ی مطالبتون عالی بود موفق باشی!
دردت چه درد بود که چون من تمام شب/سر را به سنگ میزدی و میگریستی
پاسخ:سلام .مرسی شیوا خانوم ♥


Melissa
ساعت1:17---10 مهر 1394
عالیییییییییی داداشم عین خودت
پاسخ:مرسسسسسسي اجي جون


آرتا
ساعت17:53---16 تير 1393
ربین داداشی. یه آهنگ کردی گذاشتم رو وبلاگم. اگه دوست داشتی و به موقع این پیاممون خوندی بیا بگوش

♥پریس♥
ساعت13:08---16 ارديبهشت 1393
ربین جان خیلی آهنگ قشنگیه


پاسخ:مرسی پریسا جون ♥


پرواز
ساعت11:15---17 فروردين 1393
نمیدونم زبون کردی رو اما دل ادمو ب درد میاره از زخم عشق اولم گرفته تاب ی محبتی آدما معلومه ک دلت پردرده آهنگت مث ووبت خوبه

diba
ساعت19:24---20 اسفند 1392
ربین جون وبلاگت عالی و قشنگه ..خیلی خوشم اومد
پاسخ:مرسی دیبا جون ♥


shabnam
ساعت16:49---10 اسفند 1392
سلووووووووووووم داداش گلم باوبت اشکام درومد خیلی خوفه وبت اورین امیدوارم همیشه خوشحال باشی تو زندگیت امین.....

عسل
ساعت18:12---2 بهمن 1392
امروز روز تولد توست
و من هروز بیش از پیش به این حقیقت پی میبرم
که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی
توللللللللللللدت مبارک


عسل
ساعت17:48---2 بهمن 1392
تولدددددددددددددت مباااااااااااارک
امیدواااااااااااارم همیشه موفق باشی
آرزو دارم ب تمامه آرزوهایت برسی


نفس18
ساعت13:58---24 دی 1392
ربین جان وبلاگت خیلی قشنگه برات بهترینارو ارزو میکنمامیدوارم همیشه موفق باشی به ارزوی قلبیت برسی
پاسخ:مرسی نفس جون . توهم هرجا هستی موفق و سربلند باشی گلم ♥


آرتا
ساعت20:05---16 دی 1392
لینکشو بهم بده. لینگ آهنگ وبلاگتو

آرتا
ساعت17:40---16 دی 1392
ربینم این آهنگه کردیه؟

خیلی قشنگه آخه.

http://upir.ir/files/2183db95be50.mp3
پاسخ:مرسی اجی جون ♥


آرتا
ساعت21:48---15 دی 1392
داداشی اون ور خواستم جواب بدم بهت، هنگولیدم. الان هم اصن نتونستم وارد بشم.

می‌گم همه‌چیز وبلاگت خوبه. می‌تونی گاهی آهنگشو عوض کنی. برای تنوع.

ولی من از آهنگش هم خوشم اومد. آهنگ تندی نیست که اعصاب خورد کن باشه. ملایمه.

من خودم آهنگ وبلاگ زیاد تغییر می‌دم.

بی‌تعارف می‌گم. عالیه. انتخابات خیلی درست و شیکه.
پاسخ: مرسی اجی جون .چشم... بازم مرسی ک اومدی و نظر گذاشتی خوشحال شدم عزیزم ... ♥ ارتا ♥


آرتا
ساعت20:51---15 دی 1392
عنوان وبلاگت عالیه. و نیز آهنگ وبلاگت. خاص و زیبان ربینم. مثل خودت تکن عزیزم.
پاسخ:قربونت اجی جون عزیزی... فدات ♥♥♥♥


آرتا
ساعت20:50---15 دی 1392
اولین کامنتم اینه که واقعاً قالب زیبایی رو انتخاب کردی عزیزم
پاسخ:مرسی اجی جون ♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب

پنج شنبه 12 دی 1398برچسب:,

|
 

نویسندگان

Reybin

 

لینک دوستان

جی پی اس موتور

جی پی اس مخفی خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



Up Page

.